Tuesday, November 27, 2012

maybeline lipstick super stay 24 review

maybeline lip review



Επειδή αγαπώ τα σταθερά κραγιόν και τα matte  είναι η αδυναμία μου δοκίμασα το κραγιόν σε αυτήν την μορφή που βλέπετε στην εικόνα.
έμεινα άφωνη.
σταθερότητα στο 100% , το χρώμα υπέροχο είναι το chery και έχει και άρωμα κερασιού που ολοκληρώνει την θετική εικόνα του προϊόντος.
όσο για το πώς να το φορέσετε  βάζετε πρώτα το προϊών από την μεριά που είναι το χρώμα και μετά από λίγο όταν γίνει matte χρησιμοποιείτε την άλλη μεριά που έχει ένα lip balm  τότε παίρνει μια μεταξένια υφή και γυαλάδα  εμένα μου αρέσει το ματ και δεν θα χρησιμοποιήσω το lip balm  αλλά ενδέχεται να μου ξεράνει λίγο τα χείλια μου.
με άριστα το 10 βάζω 9.
θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας. αν θέλετε να κάνω κάποιο προϊών review  στείλτε μου σε mail εδώ η γράψτε το από κάτω σαν σχόλιο .
αν βρίσκετε ενδιαφέρων το blog μου γίνετε μέλος και αν έχετε και εσείς blog  θα χαρώ να σας επισκεφτώ.
Βιντεάκια με review ποιο αναλυτικά εδώ και ακόμα πολλά άλλα.
Φιλιά πολλά.

4 comments:

  1. Εύα μου πόσο κοστίζει θυμάσαι;;; φαίνεται πολύ ωραίο.... αν θες πέρνα από πάνω το λιπ μπαλμ για να ενυδατωθούν τα χείλη σου κ μετά με χαρτί κ ταμποναριστές κινήσεις αφαίρεσε την γυαλάδα...

    ReplyDelete
  2. Ως ιδεα νομιζω το πρωτοεβγαλε η Max Factor (lipfinity) αποτυχημενα για μενα καθως μενα απο ωρες γιενται χαλια σαν κομματακια και αηδιαζεις.Αυτο συνεχιζει μετα απο ωρες και ειναι σαν κραγιον?ή εστω εννιαιο?ωραιο φαιεντια παντως

    ReplyDelete
    Replies
    1. otan deis oti arxizei kai spaei giati einai poli stathero kai logiko einai na spaei bazei ligo lip balp kai erxete kai pernei ksana thn arxiki toy opsi. einai yperoxo.

      Delete
  3. Ontos to eixe vgalei i Max Factor. Kai i Nievea episis. To sigkekrimmeno exei megali staherotita kai akoma kai i gialada exei diarkeia. To psifizo anepifilakta.

    ReplyDelete