Saturday, March 16, 2013

Rimmel curved brush Extra super lash 101 black black mascara review


γεια σας,
Σήμερα θα σας μιλήσω για την μάσκαρα που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό. είναι αυτή στην φωτογραφία παρακάτω Rimmel curved brush Extra super lash 101 black black και το  αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες μου είναι αυτό στην προφανής φωτογραφία που το έχω περάσει 2 στρώσεις. 
Είμαι πολύ ευχαριστημένη 

  • όμορφη συσκευασία με στρογγυλεμένες άκρες 8ml
  • mascara που μπορείς να την χτίσεις σιγά-σιγά και να την κάνεις από φυσικό αποτέλεσμα σε πολύ-πολύ δραματικό και εξρα έντονο.
  •  έχει  ευχάριστη απαλή μυρωδιά 
  •  δεν μου ερεθίζει τις βλεφαρίδες μου. 
  • Στεγνώνει αρκετά γρήγορα και αυτό μας δίνει την δυνατότητα να περάσουμε πολύ γρήγορα την δεύτερη στρώση αν αυτό επιθυμούμε.. 
  • Δεν  είναι απαραίτητο το ψαλιδάκι για να γυρίσουμε τις βλεφαρίδες μας γιατί έχει αρκετό κράτημα μετά την 2η στρώση και όπως θα την εφαρμόζουμε με ανοδικές κινήσεις μένει εκεί που θέλουμε. 
  • Αφήνει μαλακό αποτέλεσμα μέχρι την 2η στρώση.

ελπίζω να σας βοήθησα, τιμές και από που την αγόρασα θα βρείτε εδώ.

No comments:

Post a Comment