Wednesday, June 12, 2013

μερικά από τα Avon καλλυντικά μου. & μαθαίνω για την τριχόπτωση

μερικά από τα Avon καλλυντικά μου.
στο βιντεάκι αυτό φοράω σκιά από την παλέτα true colour denim blues έχει θέμα την τριχόπτωση αλλά μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στην απόδοση της σκιάς και πώς φαίνεται στα μάτια 
24 Κ golden splendour δεν μου άρεσε καθόλου γιατί  δέν έχει καλή απόδοση χρωματική. 

true colour denim blues υπέροχη γράφει πολύ εύκολα και την φοράω στο βίντεο παραπάνω.  

πολύ καλή για κάθε μέρα με πολλές επιλογές. 


1 color trend heartbeat red ροζ κόκκινο πορτοκαλί με στράς πολύ καλό και ενυδατικό όπως όλα 

2 glisten όχι καλή απόδοση φούξια περίπου χρωματάκι  από τα μοναδικά κραγιόν που δεν μου άρεσαν 

3 2011 εκπληκτικό ενυδατικό σχεδόν διαφανή αλλά τέλειο για να αναμιγνύουμε άλλα κραγιόν 

4 pout ροζ φυσικό ελαφριά απόδοση 

5 red kiss κερασι κόκκινο υπέροχο

6 night violet βιολετί πολύ καλό 

7 passion plum πολύ καλή απόδοση μοβέ χρώμα 








1 comment:

  1. Μου αρέσουν πολύ τα κραγιόν της avon, αλλά θα τα προτιμούσα λίγο πιο σταθερά. Για καθημερινή χρήση, όμως, είναι πολύ καλά κ έχεις πολύ ωραίες αποχρώσεις στη συλλογή σου :)
    Φιλιά!

    Ειρήνη by dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ReplyDelete