Saturday, July 27, 2013

σπασμένες σκιές τέλος!!!!

Από παλαιά μου έσπαγαν η παλέτες μου η μικρές συνήθως ή οι μονές μου σκιές . Δεν ήξερα τη να τις κάνω γινόταν ο χαμός από τα θρύψαλα μέχρι να τα καθαρίσω γιατί σε όποια τις έχει τύχει αυτό το σκηνικό θα ξέρει ότι δεν καθαρίζει εύκολα .
Έτσι έπαθα και σήμερα που μου έσπασε θρυμματίστηκε μία σκιά από την τριπλή παλέτα μου της YOLIZUL FASHION No 12 ombre a paupieres.
Πλέων όμως ξέρω και φυσικά δεν πήγε στον κάδο αλλά έκανα την μαγική συνταγή.
υλικά:
  • καθαρό οινόπνευμα
  • τα θρύμματα τις σκιάς μας
  • μία σπάτουλα ή απλά μία οδοντογλιφίδα
εκτέλεση:
παίρνουμε τα θρύμματα της σκιάς και τα κάνουμε σκόνη μέσα στην άδεια θήκη που έχει σπάσει.Ρίχνουμε λίγο από το καθαρό οινόπνευμα και ανακατεύουμε μέχρι να γίνει μία πάστα λιγάκι υγρή. την αφήνουμε να στεγνώσει και μετά από 1 ώρα παίρνουμε μία λεία επιφάνεια και πατάμε την σκιά μέχρι να πιεστεί καλά όπως η εικόνα παρακάτω και να μην σπάσει ξανά.
Πολύ απλά και εύκολα η παλέτα μας είναι πάλι καινούρια.
αν την καθαρίσω και με μία μπατονέτα τριγύρω θα είναι τέλεια και πάλι.
 τι λέτε εύκολο δεν είναι! 






No comments:

Post a Comment