Sunday, October 20, 2013

MINERAL HYGIENICS starter kit review

http://mineralhygienics.com/
Γεια σας,
MINERAL HYGIENICS starter kit review για σήμερα. Ένα κιτ προϊόντων που το έχω πάρα πολύ καιρό αλλά δέν έχω κάτσει να γράψω για αυτό γιατί δέν μπορώ να καταλάβω αν μου αρέσει ή όχι!
¨όταν το πρωτοδοκίμασα δέν μου άρεσε, λογικά γιατι δέν είχα συνηθίσει να φοράω foundation σε μορφή πούδρας. έχω και το RIMMEL lasting finish foundation πάνω από 6 μήνες θα σας μιλήσω και για αυτό άλλη μέρα, που και αυτό δέν το πολύ έβαζα γιατί μου ξένιζε σε υφή. ΠΟΛΥ κακός όμως γιατί όποτε έβαλα το mineral hygienic είχα τα ποιο όμορφα σχόλια για το πόσο φρέσκια δείχνω και κανείς δέν καταλάβαινε ότι φοράω make up. Εννοείτε χαίρομαι για αυτό γιατί ξεγελάει το μάτι ότι είσαι αψεγάδιαστη. 
λίγα λόγια για αυτό.
το κιτ περιλαμβάνει 5 προϊόντα 

  • seer mineral doundation medioum
  • seer mineral doundation medium light
  • sheer perfection silk translucent
  • mineral enhancer cool kiss
  • XL kabuki
Εδώ μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα είναι πολύ φωτεινό και με μια πολύ λίγη γυαλάδα υγείας.















η γνώμη μου με λίγα λόγια
  1. το πινέλο είναι σουπερ μαλακό και κάνει τρομερή δουλειά αφήνοντας το πρόσωπο αψεγάδιαστο. τελικά το πινέλο αν ειναι καλής ποιότητας κάνει όντως διαφορά στο αποτέλεσμα.
  2. θέλουν όλα τα προϊόντα πολύ λίγη ποσότητα
  3. δουλεύονται εύκολα
  4. αφήνουν μια πολύ μικρή γυαλάδα υγείας δέν είναι ματ
  5. έχουν μεγάλη διάρκεια
  6. δέν αλλάζει το χρώμα κατά την διάρκεια της ημέρας
  7. parabens free
πριν και μετά φωτογραφίες
και μερικές φωτογραφίες απο τα προϊόντα
περισσότερες λεπτομέρειες θα σας πώ ή μάλλον θα σας δείξω πώς τα χρησιμοποιώ σε βίντεο στο youtube κανάλι μου 
πούδρα διαφανή 

μπρόνζερ

make up  


make up 



θα το ξανά έπαιρνα ΝΑΙ 
και θα ήθελα να δοκιμάσω και τα χρώματα σε σκιές τους. 





No comments:

Post a Comment