Wednesday, July 9, 2014

Noxzema MEMORIES

Απο τα καλύτερα αποσμητικά

 που έχω πάρει είναι το Noxzema MEMORIES
  • προστασία με άρωμα λουλουδιών,
  • απορροφά την κακοσμία αντί να την καλύπτει,
  • προστασία 24 ώρες,
  • 0% οινόπνευμα ,
  • είναι μερικά απο τα χαρακτηριστικά του.


πραγματικά έχει υπέροχο άρωμα καλοκαιρινό και απαλό ,
το αρνητικό του είναι ότι αν το βάλετε απο μικρή απόσταση αφήνει λευκά σημάδια στα ρούχα, αλλά αν το βάλετε πριν φορέσετε τα ρούχα σας δέν υπάρχει περίπτωση να σας λεκιάσει.
η αποτελεσματικότητά του είναι φανταστική γιατι όσο και να ιδρώσεις στο υπόλοιπο σώμα στην περιοχή της μασχάλης θα είσαι στεγνή.
η τιμή του είναι πολύ καλή και ο Μασούτης αυτό το διάστημα το έχει προσφορά. εγώ έχω αγοράσει μέχρι τώρα 3 μπουκάλια και δέν έχω σκοπό να το αντικαταστήσω με κανένα άλλο προς το παρών γιατί είμαι 100% ευχαριστημένη. 

μπορεί να σας ενδιαφέρουν επίσεις:
Σαλάτα Ζυμαρικά με κοτόπουλο



No comments:

Post a Comment